Thursday, January 21, 2010

The best for the last 最好的在最后

Take one 要一个
Free one with mustache 多给一个有胡子的

One more cutie 再多一个可爱的
Anna & George Ying & daughter Olivia
瑷伶和耀光及女儿馨之


Best for the last.

No more godchildren - Amen godchildren or Aiya godchildren.

Firstly, I have got too many.

Second, I have got the best for the last.

Besides many godchildren through baptism (infant and adult, they are the Amen godchildren), I already have 10 Aiya godchildren!

With the last being the best package of take one free two, I couldn't have asked for more from God for giving me all the lovely Aiya godchildren.

All are the best, Perfect 10!



最好的留在最后。

我不再要乾孩子了 - 阿门乾孩子还是哎呀乾孩子。

第一,我有太多位了。

第二,我以最好的作为结尾。

除了透过洗礼的代子女(成人及婴孩受洗,这些为阿门乾孩子),我现在已经有十个哎呀乾子女了。

在得到最好的“要一送二”后,我不敢再向天主要什么,因为他给了我这么多可爱的哎呀子女了。

十全十美,我已得到十个最好的。

2 comments:

Anonymous said...

今早最感恩,最感動的就是這分享,也有點嚇到!
感恩天主的安排。感恩您們的認同。
也感恩我們大家的相遇、相識、相知。
有些事-的確不需太多的言語,只要心能意会就夠了!

[我們沒想到您那麼快就Closing Account-不再收“哎呀乾子女”了。耶穌有12門徒,因“12”而把天主的福音傳遍天下,這是“奇異恩典”嗎?您和夫人有想過再收多兩個“奇異的寶寶”嗎?不論十全十美或十二,都是恩典。]

小虫 said...

苏州过后没艇搭,我来迟了!