Thursday, July 24, 2008

No peace and quiet 不会有平静

Another bombshell ! another frightening revelation. Dark clouds...over Malaysia. No good neh !

Raja Petra Kamarudin (RPK), the controversial Internet News portal owner has just written in his column " No Holds Barred" on 23/7/2008 titled "an evening with an "accomplice" :

"........ This time I am going for broke. This time I am prepared to go to jail for a long, long time just to make sure that Najib is not going to become Prime Minister of Malaysia in June 2010. Yes, I know I am headed for a fall, but I am going to bring Najib down with me. We shall both hit the dirt and become history, side-by-side.

And how will that happen? Well, this time I video-recorded a ‘confession’ session. And the video recording is now in a safe place, ready to surface during my trial when they charge me for this newest ‘crime’, whatever that crime is going to be ..........."

Looks like our country is far from peace and quiet. God bless Malaysia for peace and unity !



又是一个炸弹,一个惊人的透露。黑云满布在马来西亚的天空,不是好预兆。。。!


具争议的“今日马来西亚”线上新闻主人拉惹博特拉,在23/7/08, 他的部落格里,又有惊人的消息及宣布。他在为题 “一个与同谋一起的傍晚” 这样写道:

"...这次我是背水一战。我准备了长时间被关在监狱里,就是要否定纳吉(副首相)不会在2010年的六月,圆他做首相的美梦。是的,我知道自己是走向深渊,但我必定也要拉纳吉同行,一块儿掉下去,粉身碎骨,双双成为历史的过去。

这会是如何的发生呢?这次我用录影视频录载了一个“承认”记录。这录影视频已经被我妥当的收藏在一个非常安全的地方,在我被提控这宗最新的“罪状” 时,不管是什么罪名,它就会被拿出来使用。。。。。”

看来我们的国家不会这么快恢复平静。愿天主保佑我们的国家。

No comments: