Sunday, September 20, 2009

Little children 小孩子


Jesus said: "......Anyone who welcomes one of these little children in my name, welcomes me; and anyone who welcomes me welcomes not me but the one who sent me."

Illustrating the Gospel of St. Mark at the morning Mass today, Fr. George Harrison, our Asst. Parish Priest called upon little children to be with him during his sermon.

Thumbs up for his creativity!

耶稣说:“。。。谁若因我的名字,收留一个像这样的小孩子, 就是收留我; 谁收留我,并不是收留我,而是收留派遣我来到那一位。”

在今天主日弥撒证道时,为了解释圣玛谷福音的讯息,副本堂赫神父邀请了一群小孩,坐在他的身边作示范。

非常有创意,可嘉的证道法。

2 comments:

Anthony said...

假如不是老大把这《美事》放在部落格上,相信没有人会知道真有这么一回事,好!

Simon Kajang said...

年青人比较有创意。