Wednesday, March 24, 2010

My knee 我的膝盖

It is the 3rd anniversary of my knee arthroscopy.

Many friends asking me:" how is your knee?"

It is not getting better... it is getting worse... gradually... until such time, a knee replacement is needed. I do not know how soon or when.

I am living .... or rather walking and limping each day happily!

我膝盖的针孔手术更度过了第三周年。

许多朋友见面时,都会关心的问候我:“你的膝盖怎样了?”

没有好转,其实是越来越坏。。。慢慢的。。。到了一个时候,那就是需要换人造膝盖骨的时候了。我不知道是多久,或者什么时候。

而我依然的每天高兴的活着。。。或者更正确的。。跛拐的走着!

1 comment:

Anthony said...

勇敢,乐观是老大的作风。
老大,高兴看到你乐于帮助别人,我希望你也救救你的膝盖吧!