Thursday, February 24, 2011

Home sweet home 回家了


My Consultant Orthopedic just visited me at the ward a moment ago (1:20 pm).

He open my wound and found it to be “beautiful” and satisfied.

He said:" are you ready to go (home)?"

I responded:" Yes".

"Ok, do you physio twice a week and come back to see me at my clinic in two weeks time."

"Thank you Dr."

My friends, I am being discharged, I am going home sweet home where recovery really taking place.

我的骨科医生刚来病房给我做检查。(1:20 pm)

他打开伤口的纱布,见到伤口很“美丽”,甚感满意。

他说:“有准备回家了吗?”

“是的,假如可以,我要回家。”

“那就好吧。你回来每个星期做两次复健,两个星期后,到我的诊所来见我。”

“谢谢医生。”

各位朋友,我出院了。。。回到甜蜜的家,那里才是康复的地方。

6 comments:

Anthony said...

主与您同在,快快康复。

Anonymous said...

可以去探望您了嗎?
需要拿號碼排隊嗎?
確實有點閉閉巴巴!
(喔~是他講的!)
要吃豬腳、雞腳、鴨腳、牛腳、羊腳...嗎?

Simon Kajang said...

谢谢关心。目前还是行动不方便,不便见客。。。请拿号码先,等候电召!

Ngu said...

西满兄,愿主的恩宠謢佑着你,祝早日康复。

Simon Kajang said...

老黄及祖厚,谢谢你们的问候,我希望在古晋交流会时,能够上到西乃山!!

Anthony said...

可以肯定,您能!和老的在一起,没有压力,慢慢走,不跑,不赶,轻松“走”一回。