Tuesday, October 25, 2011

Windows to the soul 灵魂之窗


Immediately a day after coming home, I went for my eyes check up this morning.

Doctor through precision lenses, looked into my left eye and said everything is OK.

I have forgotten to ask her: " Is my soul OK?". (Eyes are windows to your soul ).

I put up this post to remind all of you my friends .... Besides looking after your soul, please check out your eyes too because THIS COULD HAPPEN TO ANYONE !

And to all well wishers, especially my God grand-daughter Olivia, Ye Ye is OK and Thank You to you all !

汶莱之行结束后,今天我马上到就去见眼科医生复诊。

医生用了很多精准的镜片,细窥了我的左眼,对我说一切良好。

我忘记问医生:“我的灵魂状况如何?” (眼睛是灵魂之窗)

我把这事贴出来,是要提醒诸位朋友们。。。除了照顾灵魂之外,好要检查眼睛的状况,因为这事可能发生在任何一个人的身上

我也要感谢那些关心朋友的问候,特别是我的哎呀乾孙Olivia 。。。爷爷的眼睛没大碍了,谢谢你们!

No comments: