Sunday, August 3, 2008

Goodbye my friend 再见我的朋友


This hand I held on 17-5-2008 has turned cold and faded into memory forever.

On 1-8-2008, I received a message from KC's wife informing me that KC has passed away at 5:00 am in Kuching Normah Hospital.

I received the news with sadness and relief. I am relieved that his suffering has ended. He has found Jesus, died in Jesus and will rise with Jesus.

I last visited him on 17-5-2008 in Kuching. It was our last goodbye.

May God rest his soul in eternal peace.

Click below link:
See Blog Posting 22/7/08
参看旧纪事

这是我在17-5-2008 告别时,抓住KC 的手。现在,这只手,已变冰冷,成为永远的记忆了。

八月一日早上,我接到 KC 太太的来讯,告知他在早上五时,离开了这个世界。

我伤心但却也有如释下重担的欣慰感觉。我欣慰他从此不再需要受苦了。他找到了耶稣,死于耶稣,也将会在耶稣内复活。

我最后一次见到他,是在古晋的若玛医院。当时他的情况不很好,但仍然能够和我简单交谈。在我离开时,我已经知道这是最后的告别了。

愿主仁慈,他的灵魂永远安息。

No comments: